Mums:)

Jag har precis avnjutit en macka med kantareller på.. Mina föräldrar e för underbara som kom med en påse rensade kanatreller igår, å så glad jag blev:)Hela huset luktar stekta kantareller, man har ju aldrig fläkten på när man steker sånt, det får gärna lukta kantareller hela dagen lång, haha. Casper ligger å sover å jag har målat lite lister å en dörr till mitt lillrum, blidde inge bra så nu får den nog bli turkos den med.. inge kul när det inte går som man tänkt sig. Cappsson va iallafall glaskit imorse å bara skratta åt allt tills han drutta omkull, ja balansen sviker han ibland.  Nu blire mellis för cappson, prommis, lunch å en sväng på mammaträff:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0