Hur mycket mat?

Jag undrar hur mycket en liten 7 månaders bebis kan äta, tar ju lixom inte stopp, han vill alltid ha mat, det vore skönt om man märkte att han e mätt å inte vill ha något mer, men han fortsätter gapa... men men han kanske börjar säga till, han käkar ju ofta så han spyr efter nån timme, så han borde ju bli mätt på det jag ger:)  Jag mår iallafall skumt, bara mega trött å ont i skallen fast jag har fått sovit så gott, jag va piggare när Casper höll mig vaken halva nätterna... Nyss somna allafall lilla casper i mitt knä det e så mysigt han vakna inte ens när jag bar upp honom till sängen:) Idag ska vi riva ut golv å kanske tapetsera lite till, igår tapetsera vi toadörren å jag hoppas att det kommer bi snyggt, ser fint ut än så länge:)


Kommentarer
Postat av: Babydjungeln - Tävling pågår

man ska bara gi till de säger fra annars kör man sönder deras naturlige matmönster - det tyckar jag.



Men om du ställer det om fråga på babydjungeln.se (ute i höjre sida) så ska jag se vad jag kan hita av korrekt information ;)

2010-09-16 @ 17:30:35
URL: http://babydjungeln.se
Postat av: Sandrah, Colins mami

Åh ja det är drygt med tänder. Colin har 40 gradersfeber som inte går ner med alvedon. Sen massor med diarre äter inte. Han har liksom alla tänder påväg man ser alla i tandköttet och inget duger:( Hoppas ni mår bra kram

2010-09-16 @ 20:35:56
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0