Härlig morgon

Idag har vi en riktig höstdag med sol å frost i gräset, så idag måste vi ut å gå långt långt, eller det kanske blir två lagoma rundor:) Casper gillar inte det där med att åka vagn för länge om han inte sover:) jag har precis bäddat rent i sängarna våra det e välle helt underbart å lägga sig i en renbäddad säng! Nu ska jag kasta mig på en ny del av högskoleprovet så jag lär mig nått :) bjuder på några morgonbilder från idag:)


vår höstiga uteplats


Casper som sitter å väntar på äppelgröten


å en bild från igår morse när casper hade backat in i ett hörn ;)


Kommentarer
Postat av: Annelie

va fint ni har det! Härlig uteplats! =) Casper verkar trivas! =) Kram från mig och Alva

2010-09-30 @ 20:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0