Carro is back:)

Idag kommer min efterlängtade Carro tillbaka till Gävle, efter att jag inte har träffat henne på 2 månader återvänder hon nu i några dagar till Gävle, undra om vi hinner me nått tjejmys, vore super trevligt! Har haft Marie här på lunch å nu e det lugnt, välldans lugnt.. Cappsson börjar återfå sitt humör, det som har vart lite svajigt dom senaste dagarna.. Han skötte sig helt okej på bibblan igår å det va skoj att se alla bebbar igen, på Torsdag ska vi ses igen vi bestämde att vi skulle grilla i hemlingby, blir nog en heldag:) Idag ska vi nog iväg och kika på tapeter, tapeter som vi ska ha i hallen där uppe och i trappen, får se om det e nått som ser passande ut.. Hej hopp


haha fått upp nått på väggen iallafall :D


Kommentarer
Postat av: Anna - Gravid ♥

Ja jag kommer nog med all säkerhet att sakna magen sen då bebis är ute, för det är ju så mys att känna lilla livet sparka/stöka i magen sin!



Fast såklart..det slår ju inte att ha bebis på utsidan! :-)



Roligt att du "trillade in" på bloggen min! Hoppas du väljer att återkomma!



ha en fortsatt bra dag! kram

2010-09-07 @ 14:54:18
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Marie

Snyggt d blev då.. mitt sovrum skulle oxå behöva en hjälpade hand;)

2010-09-07 @ 16:22:24
URL: http://mariejo.blogg.se/
Postat av: Caroline

wiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeee :D De va sååå underbart att träffa er!! :D längtar som en tok till i morgon!! =) Härligt att det gick bra med tappeterna!! =) <3

2010-09-07 @ 21:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0