Bulan

Dumma dumma mig, att jag inte fattar att vår lilla kille inte är en liten bebis längre utan en stor bebis som kan röra sig, hade bytt blöja å skulle snabbt gå in å tvätta händerna så DUNK ligger lilla Casper på golvet, aldrig mer ska jag lämna honom i sängen själv. Fattar bara inte hur det gick till, men på nått sätt måste han ha vänt sig och ålat sig till kanten och ramlat ner.. han fick en liten bula i pannan men jag hoppas att det inte var så mycket mer, jag blev riktigt rädd iallafall! Hurt ska det bli när han kan krypa snabbt sen, kommer ju inte kunna lämna honom en sekund. Aja fin dag utanför fönstret å jag ska ut och knata med mamma Madde å Albin, gunga dom små lite grann:D


Casper på promenad igår, HÖST eller vadå?


Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh så mys!! :D Söööt han är när han drar in underläppen så där allstå!!=) shiit hahah :D De gick nog bra med honom ska du se, alla har vi nog råkat ramla ner i golvet någon gång när vi va små!!! ;) haha Ses i morgon på lunch!! =) kram

2010-09-22 @ 15:24:59
Postat av: Mia

Precis samma sak hände Yasmina när hon var i caspers ålder. Hon låg låååångt från kanten och sen helt plötsligt hade hon ramlat ner och jag visste inte ens att hon kunde röra sig så bra.

Det var läskigt, men man vänjer sig. Brukar inte vara någoon fara :o)

2010-09-22 @ 23:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0