Bada bada badgroda

Idag tyckte Casper att det va riktigt mysigt att bada, vi låg nog i minst 20minuter å bara myste och lekte:) Men min hemmalagade pastasås med pasta å ärtor rata han, usch så äckligt han fick kvälvningar, jaha mer burkmat åt Casper, jag som tänkte snåla in lite på pengarna å ge han lite mer varierad kost med hammalagat, men nää.. Fast jag ger mig inte vi ska fixa det där också:) Fredag i morgon, mysfredag, en tripp till Valbo med marie å sen blir det bara lugnt under kvällen:)




å lilla Casper har börjat odla nytt hår på huvudet, härligt att han inte bara tappar håret:)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hoppas ni får en lika mysig dag i morgon!! :D Som ni haft i badet idag :D Sötunge han är allstå!!

2010-09-16 @ 22:43:01
Postat av: Mamma till William

Så söta bilder på prinsen i badet :)

2010-09-18 @ 18:40:18
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0