Nu kommer sommaren

Jag bara njuter när jag vaknar å ser att solen lyser å vet att jag e ledig, å ledig ett bra tag framöver vilken härlig tid vi har framför oss <3 Helgen har vart urmysig men jag har vart grymt trött! Har sovit en natt i sommarstugan i kalvsnäs och en natt hos svärföräldrarna som fixat ett fint nytt gästrum :D Casper har sovit så bra så! inga problem att sova borta då iaf :) vi har både grillat och solat i helgen å nu tänkte jag ut på äventyr med marie å käka på fiket i boulongern, snacka om härliga tider :D:D


Cappi i sin nya babysitter

Cappi ligger å sover i vagnen i kalvsnäs :)

Wimpen solar å myser som en prinssesa på landet :)

Efter en sån här helg blir man jääkligt trött å det visa mina pojkar tydligt igår eftermiddag:)


Kommentarer
Postat av: Anna

Va mysigt ni ser ut att haft det gumman :) Och Casper ser ut att stortrivas i babysittern! :) Hoppas er dag blir mys! Pusskram <3

2010-05-17 @ 13:51:03
URL: http://lillfiffel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0