Jora

Casper sover sin eftermiddagslur igen, härligt att det är rutin det behöver det iof inte vara så många dagar till men just nu är det skönt att veta att nån timme på eftermiddagen kan jag göra annat för han sover så tungt! Va gör jag då, jag bloggar! haha å så fixar man å städar, kul? NJä men det e rätt rogivande.. Ikväll är det STORhandling, vi har inget kvar här hemma, åså har vi tvätten, så det blir nog hämtmat idag;D



Gofisen som hatar kamerablixten antingen blinkar han eller så stirrar han :) sitter iaf å myser me mig i soffan me pyjamas på sig , GOOOS


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vilken sötnöt.. å du som tyckte han stirra när ja tog kort på honom;) måste bli frisk snart så ja kan komma å pussa på honom=) puss påer sålänge

2010-05-05 @ 13:25:35
URL: http://mariejo.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha va roligt! :) Ser nästan ut som att han håller på o somnar på de två första bilderna, sen måste han stirra in i kameran för att bevisa motsatsen :p Hoppas ni alla mår bättre nu! :) Måste ta o ses nån dag när ni mår bättre :) Pusskram

2010-05-05 @ 16:02:24
URL: http://lillfiffel.blogg.se/
Postat av: caroline

hahahahah allstå han är sååå underbar!! Gud vad jag saknar lillcasper och lilllina!!! :D <3 Hoppas ni får en trevlig dag!! pussss<3

2010-05-06 @ 08:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0