Hoppas på sol

Idag kommer Johanna över på besök, å jag hoppas att solen kan komma fram liiite mer så vi kan va ute å mysa, annars får det ändå bli en promenad:) Igår vare afrodans å det va ju lite anorlund men kul, jag blev iaf svettig å tyckte det va lite lagom jobbigt för en måndag :) Casper va vrålhungrig när jag kom hem, jobbigt det där att man aldri kan gå iväg utan att nån annan e grymt beroende av än, nu ska jag iaf testa hur mycket han äter, jag ska pumpa ut masssor å sen låta honom äta tills han inte vill ha något mer! Blev iaf en lite promenad igår kväll å casper va helgo å låg vaken hela promenaden:)

Han e för GO, vill bara äta upp honom så söt han e :D mammas underbara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0