Dumma BVC

Hade ju vart så toppen om vi hade fixat vaccinet å det idag men nä dom ringer å väcker mig halv 9 å säger att bvc sköterskorna är sjuka igen.. undra om man ens vågar gå dit.. undra va det e för bakterier dom bär på :P Inatt fick  Casper iaf uppleva sitt första åskoväder, han brydde sig inte alls.. mest kul att jag vakna så han fick sällskap tror jag ;D Igår inhandlade vi en babysitter en babybjörnen, han stormtrivs i den, hoppas det fortsätter så :D kanske man kan göra massa saker utan att ha cappe i knät hela tiden ;D

Idag Fyller Min Söta Carro år å även svärmor Anita, GRattis till er!!
Snart drar jag till landet å myser me mamma, å cappe ska sova borta för första gången ;D

                                         HockeyKillen, dock sov han under nästan hela matchen


Kommentarer
Postat av: caroline

:D <3

2010-05-16 @ 11:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0