BLÖ

Jag e förkyld å wilma är magsjuk igen, usch gillar inte riktigt det där att torka golv å ut å gå me hunden halv 4 på morgonen.. inge bättre när det fortsätter senare på morgonen me torkandet å panik springa ut me hunden (å vagnen).. Fast vi överlever såklart! Nyss vaknade Casper å spydde ner kudden två gånger men han somna om :) haha han e för go nu vår lillkille man bara myser för han e så gla!
I helgen har Mormor vart här å myst me oss, jag har även vart ut på krogen för första gången sen i sommras, inte att rekomenadera om man ammar för jag fick sova två timmar den natten vilket gjorde att det absolut inte var värt det :) väntar nog tills han börjar käka lite annan mat! Idag ska vi kika på hus :D



Valborg, familjekort;D Fast cappe va bara inhoppare

 
Tokig som man e :)


Min sötnöt även kallad spyflugan idag
 
lunchfika i hemlingby

Sötnöt

Cappi är uppe å flyger bland molnen


Kommentarer
Postat av: Anna

Men är lillkillen nå söt då?! :D Åh, jag blir ju lite kär varje gång jag ser honom :) Så sjukt söt i den där mössan, verkligen hans färger :) Hoppas att du och Wimpa mår bättre snart och att Cappe slipper bli förkyld! Pusskram <3

2010-05-03 @ 14:55:49
URL: http://lillfiffel.blogg.se/
Postat av: caroline

Åhhhhhhhhh saknar saknar saknar saknar!! :D Va fina ni va när ni va på väg ut!! :D <3

Åh lillLina och lillcasper så söta ihop brevid Lisa och Tobbe!! :D



SAKNAR ER ALLA!! :D Men ses snart i Maj! :D wiiie!



Krya på dig masssor!! kramar

2010-05-03 @ 17:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0