Bakmorsa:D

Energin e på topp :D så jag satte igång å baka, bara en sockerkaka men iaf det blir disk det med, å det e ju disken som e jobbig, men det e klart nu å jag väntar bara på att jag ska få ta ut en lyckad sockerkaka, har dock inga höga förväntningar för dom senaste gångerna jag försökt mig på att baka blir det fel... Jag å min två nötter har vart ute på promenad å det va jäklans varmt ute:) nu ska jag spara lite energi till i kväll då jag å marie ska försöka oss på afrikansk dans på friskis å svettis :) Hoppas det e kul å att man lyckas få tilöl nån bra rörelse:)




Min lilla KO, Han älskar att ligga å titta på träden å blir sur när det inte är några träd över honom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0