Tvätt

Att en sån liten pojke kan fylla vår tvättkorg så snabbt:)  det är ju inte bara hans egna kläder han spyr och pissar ner utan det e ofta mina sängkläder och mina kläder också:) Idag har jag köpt upp lite fler bodysar i storlek 50 åt honom, så nu kan han spy ner några fler ;)  Hur som helst e vår lilla pojke extremt go å jag njuter av varenda sekund :)

Min gravidkompis sara fick sin lilla flicka idag, åå så spännande att höra hur det gick för henne sen:) stort grattis till dom:D

 


Jag me min nallebjörn, han tar upp ungefär halva overallen:)


Kommentarer
Postat av: Caroline

gosisar!! <3 Hoppas ni får en bra helg också, vägarna på motorvägen var riktigt fin! Blir ingen mathch för er att åka en tripp till Stockholm!! :)



kramar om!!

2010-03-05 @ 10:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0