Tisdag

Konstigt att jag bryr mig om dagarna men det gör jag, helgerna är liksom fortfarande skönast, för det e jobb med en plutt hemma å speciellt när man e själv.. men man får sina lediga stunder som nu :P hehe han har snart sovit en timme då får man passa på att få bort den värsta disken och dricka kaffe ;D haha.. ska bli skönt när han e liiite större så bärselen funkar lite bättre nu har han inte riktigt styrsel på huvudet så det far runt lite, men det e väll för sött:) Igår var vi på bvc å jag tippade på 3200g  :)han har ju senaste två veckorna ökat med 200gram...Men han hade lagt på sig 300 gram :D Stolt morsa, snart e han ikappa alla andra tjockisar..Casper blev dessutom stor pojke igår en månad gammal det går undan, han e dessutom väldans bortskämd bara ramlar in presenter, å det tackar vi så mkt för :D alla e för goa mot oss <3 


Som sagt huvudet far runt lite i bärselen han väger ett halvt kg för lite för den oxå men det fixar vi på bara några dagar ;D


Vår lilla björn börjar växa i sin björnoverall så nu funkar den i bilbarnstolen även fast det e lite pilligt att få dit armar och ben rätt ;D


Kommentarer
Postat av: Finni

Men vilken liiiiten sötnos! Elliott ser ju ut som ett monster när jag jämför med din lille :D

2010-03-16 @ 18:32:53
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0