2 veckor :)

Igår fyllde casper 2 veckor, eller en halv månad, det låter större:) å visst hade han blivit större, men inte längre.. han hade gått upp till 2820gram, men han var en och en halv cm kortare än när han föddes, skumt så 51 cm nu:)
ja å casper sitter å myser i sängen än så länge, men snart ska jag ut me min två bebsiar på promenad, får vi se hur det går, hoppas dom har plogat bra bara:) nää nu ringde marie så nu ska vi klä på oss å knata ut :)


såå trött å så sööt

Caspers snygga body med samma märke som pappas cross:) fick han för han va så söt från en crossaffär ;)


Kommentarer
Postat av: Rebecca & Daniel

åh vad kul att Henke gav mig adressen till din blogg, vad söt han är lilla Casper!!! Jag är så glad över att du skrivit om förlossningen, känns skönt att läsa om någon som varit med om det och som jag dessutom känner. Fan vad tuff du var som sket i EDA, det kommer jag att ge mig själv om dem vägrar ge mig det på BB hahaha...



Pussa Casper från oss! Vi längtar efter lilltjejen nu, börjar bli tung och fet nu, usch!



Puss o kram på er :o)

2010-03-02 @ 20:57:43
Postat av: Malin

Åh myspys :) Ska som sagt försöka hitta ett tillfälle då jag kan hälsa på! Förmodligen är jag arbetslös ett par veckor efter 1a april så om inte annat blir det då :D Kramar till er!

2010-03-04 @ 11:30:50
URL: http://malingoesbigcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0