Picknick vid vattnet

Nu har vi haft en mysig kväll med lite picknick-mat å trevligt sällskap:) slog oss ner vid gavleån på en filt å käka jag viktor marie cappe å wilmis:) Å i dag på dagen har jag å cappe umgåtts med Lisa å Lina våra goa flickor:) å Lina e så stor snart ett år! å hon visa så duktigt hur bra hon har blivit på att gå själv :D
Igår lyckades jag även få i Casper ersättning skönt att det funkar! men usch va jag hatar lukten av ersättning som legat i magen å sedan kommer upp :/  Nää dax för sängen, casper har däckat för ett tag sen!


Mina gosisar<3


Gos wilmis


Tröttmössa


Cappe coool


LIlla go Lina, från i veckan när vi myste i parken


Kommentarer
Postat av: caroline

oh va tjusiga små barn!! :D Söt mössa Cappe har;) :D En rikitg stjärna är vad han är och så vår lilla favoritlina som snart är 1 år! :D Tänka vad tiden går! ses snart:D:D:D:D

2010-06-05 @ 08:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0