Snöstorm

När det snöar mycket ute sitter vi gärna inne hela dagen fast det blir lätt jäkligt lååångtråkigt Casper sover nu så jag kan pusta ut i två sekunder. Han är rätt uttråkad av att vara hemma men som sagt det är snöstorm å jag orkar inte pulsa i massa snö! I morse koka jag knäck och den blev som vanligt kladdigare än kladdigast så den får stå i fysen om den ska bli hård, jaja det e gott iaf!
Cappsons rum håller iallafall på att omvandlas nu, lite färg i taket fick jag upp igår, ett lager till idag å lite färg på  "testväggen" så är vi igång igen ;)

Busunge du förgyller mitt liv<3 Fast i bland är det skönt när du sover;D






Kommentarer
Postat av: Caroline

Himla go tomtenisse! :)

2010-12-16 @ 18:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0