Feber

Första gången Casper åker på feber utan att det är vaccin inblandat. Han vakna i natt vid 1 och ville inte somna om, prova med välling, gos, famnen, visst han kunde somna men vakna fort igen, vid 3 kändes han varm så vi leta och leta efter alvedon å tillslut hitta jag 3 suppar så han fick en alvedon å somna om.. i morse tog jag tempen och han hade 39 gradare å va stekhet och gnällig han fick då en till alvedon, käka frukost fint och lekte ett tag sen blev han gnällig igen å nu ligger han å sover... Undra va det är för feber, kan det vara tänder?  Hoppas så att han blir bättre snart:)


En trött cappson på söderåsen:)


Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mamma

Ja men det vore superkul. Ni får gärna komma hit med. Hoppas Casper mår bättre snart. Jag fick också 40 graders feber igår men det gick över tills idag. Ja vi fick pulkan av pappa och den slits. Han gillar den mer än vagnen. Synd att det är så kallt bara. Kram

2010-12-02 @ 12:16:47
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hoppas han piggnar till fort! :)

2010-12-02 @ 13:11:52
Postat av: Farmor

Tyckte väl att han inte var sig riktigt lik igår. Stor kram från mig.

2010-12-02 @ 14:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0