Ont :/

Igår var jag och tog svinvaccin, en jäkla massa gravida kvinnor stog i kö för att få ett stick i armen, va trevligt att snacka me några som e i samma situation :) Sticket kändes inte men idag känns det desto mer haha.. kommer alla erfara som tar sin spruta sen:) Jag kommer dessutom få ta en till om bara tre veckor:S
Idag blir det cafémys med Carro å Anna:) vi skippar plugget för ett tag fast det e mkt å göra spec eftersom att helgen går bort för mig..


 
Såhär stor e min lille mage nu,den e lixom inte iväge alls å det e skönt .. v 24 :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad söt du är med din mage :D

Är sååå glad för din skull!!

2009-10-21 @ 20:16:59
Postat av: Sofia

Vad söt du är med din mage :D

Är sååå glad för din skull!!

2009-10-21 @ 20:17:32
Postat av: caroline

Världens finaste GravidEmma!! <3

2009-10-21 @ 22:00:10
URL: http://carholine.blogg.se/
Postat av: Annelie

Va fin du är! =) Var alldeles för länge sen vi sågs... Men du ser ut att må bra! =)

2009-10-26 @ 14:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0