Dålig uppdatering

Ja, motivationen e liksom på noll när det gäller att ta tag i saker, även om jag brukar vara dålig på det e det 100ggr värre nu... håller även på med en mindre rolig kurs i skolan och längtar väldigt mkt efter B uppsats och att skolan tar en paus för bebisledigt:)

Idag har jag vart hos barnmorskan och kikat så allt stog rätt till, är ju redan i vecka 29 nu och snart bara 10 veckor kvar tills bebis kommer. Magen hade växt 4cm och hjärtat på bebis picka på snabbt den här gången också:) Nu blire besök oftare var fjortonde dag ungefär:)

I går hade jag kalas här hemma för lite kompisar, så mkt fint fick jag <3, hehe det e mys att fylla år även fast jag inte ens har gjort det än:) Tårta blev de oxå sen hade jag slagit på stort i Söndags och bakat både bullar kakor och brownies... då finns det energi allt!!


 
Bebismage från i helgen


Emmabullar å Emma brownies, tyvär blev dom lite torra:/ men smaskens ser det ut



Kommentarer
Postat av: marie

Grattis till min världens bästa emma:D

hoppas ni får mys på middagen ikväll:)

pussen

2009-11-25 @ 17:24:16
Postat av: Annelie

Halloj! Kul att se en uppdaterad bild på magen! =) Jag tycker dina bakverk ser grymt goda ut, skulle gärna vilja ha en sån där brownie nu... Kram!

2009-11-25 @ 19:23:20
Postat av: Caroline

Det var sååå himla gott allt vi fick äta på kalaset!! :) Meeeeeen duuu söta ni är som tvättar böcker och inte pengar :P



Hoppas ni får jätteroligt i morgon!!! Massa kram! <3

2009-11-27 @ 12:28:13
URL: http://carholine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0