Te

Att lära sig tycka om kaffe va ganska lätt, tror det beror mkt på att man känner sig pigg av det, blir som ett begär men att lära sig att tycka om te är svårare, men det går framåt, smakar som varmt vatten med för lite te- smak.
Dagen i Hemlingby har vart kanon, gick runt och spana på alla skolbarn, jäklarns va det  krylla av olika aktiviteter.  små pluttungar som tävla i längdskidor, och ungdomar som inte hade stått på skridskor, härligt värre att folket kommer ut!

Ikväll väntar torsk med äggsås (mums), tvätt och gym:D hare gött hej


Det ser ju så gott ut, luktar så gott men smakar inget :(


Sött


Kommentarer
Postat av: Caroline



jag vill dricka te med dig någon dag snart eller bara ses när jag är frisk :P haha tänk att jag kan sakna dig trots att jag bara är några meter ifrån hihi!! :D Lycka till med tvättberget!!

2009-03-04 @ 20:47:47
URL: http://carholine.blogg.se/
Postat av: marie

te ÄR gott=0) kaffe går ju inte att lära sig tycka om ju=P puss pårej

2009-03-04 @ 23:26:53
Postat av: Emma

hehe Flickor om jag lär mig dricka te får ni lära er att dricka kaffe ;D sötnosar

2009-03-05 @ 09:46:45
URL: http://emmi08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0