mysig helg i Stockholm

Men lika mysigt va det att komma hem till Viktor :D
Jag har festat, vart på bio å sett män som hatar kvinnor, hälsat på Mia och Yasmina och pluggat!
trevlig festkväll men en del krångel med mobiler fel priser i baren och konstigt folk, men vi hade riktigt kul :D dessutom träffa vi Hasse Aro ;D hahaha!! Bion va helt klart lika bra som alla säger, så se den :)  Mia och Yasmina va helt underbart söta, hon bara växer lille Yasmina, så kul:) Plugget gick  det väll sådär med, men nån rad hann jag nog skriva...

Måndag, längtar till nästa måndagkväll när jag har skrivit min tenta och  att den kursen jag håller på med nu tar slut!
Ikväll blir det träning har inte vart utanför dörren idag, bara pluggat.... så så e det!


Hur härlig som helst :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

men shiiit va söt!! :D

2009-03-23 @ 18:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0