Mums det fortsätter

Jag som aldri har någon koll på vilket väder det ska bli längre så jag  blir så himmla gla när jag vaknar å ser att solen fortfarande e kvar i ett annars så grått Gävle:) det blev en promenad till och från skolan, har haft redovisning hela förmiddagen å nu blir det självstudier, inomhus.... 

Häntextra i Gävle, det  har brunnit lr nått vid södergrillen.. vilken folksamling det va och jag fick gå omväg..man blir lite överraskad när det händer nått.. å nyfikna e vi allihopa ;D
Min mobil är lagad, ska hämta ut den nångång! fick precis sms om att jag har ett paket att hämta från posten, hmms va kan det vara, har nån vart busig och beställt kläder åt mej igen ;D



ungefär såhär varmt e det i Gävle idag, bild från i April förra året :)

Min Marie, som har rymt till sthlm, dumbom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0