mjoo

Trött på den här vinter nu vill ju ha sommar, iaf vår, men nä snön ska rammla ner hela jäkla dagen, slask slask, vet att det e fler som e trött på denna segdragna vinter... Man blir ju så glad av solen, igår värmde den härligt mitt på dagen:) Vill ju börja cykla me min Carro men cykeln e begravd under snö, dessutom har den punka:( 

Fick tillbaka tentan idag stresstentan, pisstenta.. ja va säger man, slipper göra om den iaf...  nånting roligare då som händer i livet.. hmms.. ja antagligen blir det restaurangmys  med flickorna på Torsdag och kanske en trevlig partykväll i helgen:) yhee..


dyster utsikt just nu, vänta ni till det kommer grönt då jäklar :D


sandalerna bara väntar på att jag ska köpa dom.. får vänta ett tag till :( Men himmla snyggt asså!

Kommentarer
Postat av: Caroline

haha du och jag ska gå och se shopoholic tror jag :P haha på bio ;) .. haah ne gott natt och sov gott gumman!! <3

2009-03-10 @ 20:43:04
URL: http://carholine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0