Fredag

Wilma ligger fortfarande kvar på djursjukhuset och får stanna där över helgen :(  röntgen igår visa att det inte fanns några stopp i magen, men hon fortsätter spy upp allt hon äter, ligger med dropp i frambenen... :( dom säger även att hon har blodbrist,  va nått snack om fästingar.. hmms nu ska hon iaf få antibiotika så om hon har någon infektion kommer det bli bättre... hoppas så att hon kryar på sig, hälsa på får man inte heller göra så ingen ide att åka ner till sthlm fast jag bra gärna vill ...


hehe tokbild från min gamla mobil :)


Annars då, jo idag har det vart seminarium i skolan, sen en solig promenad hem, det blåser kallt, jag tog vårjackan idag, dumt! käkat lunch precis, å nu blir det antingen en powernap lr en kopp kaffe!


mums lunch, sånt jag lever på så fort jag kan på luncherna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0