Stressigt

nja, men ny kurs som är en kurs om stress har börjat, kan ju bli intressant :) Annnars fortsätter nollningen men jag har bara vart me lite grann, orkar inte vara me varje natt, men idag ska jag jobba på kåren under natten, lite trist, för idag är det både en sittning och kårkväll och det brukar bli kul :D Men att jobba till från 7 till  2-3 är inte heller fel utan betalning ;D nää det kommer bli kul får man träffa mkt folk:)  lite bilder från månda tisdag, snot lite från Lina för min kamera e asdålig nu :S



Jag och marie, namnleken



Nollor som leker


Tisdag, kärlekslekar , Anna eva och carro
'

Killar gör ju vad som helst när dom nollas ;D det är ett kort i mellan iaf ;D



hehe toklekar,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0