Sjuk.......

Nu har mitt immunförsvar svikit mig, hållt i som bara den hela hösten å sommarn, tror det var ett år sen jag va sjuk. Men nu ligger jag och tycker synd om mig själv, med halsont och värk i kroppen.. tror jag till och med fått Viktor att tycka liiite synd om mig oxå ;D hihihi för snart får jag frukost serverad:P I går var jag på kalas hos Lisa, Lisa med stor mage, och en liten Lina innuti:D snart får ja vara barnvakt:D  Carro och Anna är på väg upp till Åre i snöstormen Jäkla dumbomar,  men dom kommer få det mys...

Undrar om man kan ta sig ut idag ens, jäklans massa snö....  men men hare gött gott folk



Sommar sommar sommaaaaar, hehehe, gränna och polkagris, mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0