Nollning för hela slanten

YES,YES,YES nu är arbetet inlämnat, kan man slappna av, idag blir det en runda på stan, träning, midda och nollning med massa lekar. Dom kommer få så jäkla skoj alla nya nollor, för det va riktigt kul att vara nolla och lära känna massa nya människor, ett minne för livet helt klart!



Min klass när den nollades, jag och carro syns  där:)


Toklekar när man nollas, här tog vi kondomkörkort, haha


Afterskii party


Sen blev man större så då fick man overall, här inviger vi våran OVE


Med massa lekar såklart, stuka handleden precis där :S


Och öl i bakfickan, omysigt


hehe vi får se hur gaken kväll det blir i kväll, kommer nog bli kul

Kommentarer
Postat av: Caroline



Tänk gumman att det är ett helt år sen som vi letade efter varandra i den där första leken, för även om vi inte kände varandra så vet jag att jag letade efter just dig och anna! ;)



Vi kommer ha kanonkul!! :D PUSS

2009-01-19 @ 14:38:44
URL: http://carholine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0