Pigg å gla

I morse vaknade jag upp från koman , igår måste jag haft nån släng av migrän va helt sänkt, dunka i huvet och jäkligt känslig för ljus så jag sov innan Viktor kom hem med sin älskling (crossen). Va så pigg å glad  när jag vaknade, himmla skönt, en bra föreläsning under förmiddan sen blev det mys med Marie och har precis vart på ett gympass med henne oxå.

En plan Jag och Marie har nu är att lägga upp ett träningsschema så vi verkligen blir fit nu, bra kondis och muskler, inspirationen från skolan e stor nu, man mår helt enkelt bättre av träning, allt blir bättre så nu jäklar.
 
I morron åker min lill tös hem :( blir grannarna glada så dom slipper håret :) även pappa och mamma blir nog glada får hem deras princessa. Så ligger det till här, hare gött kram


Kommentarer
Postat av: caroline

:D vilken härlig plan! :D



Jag kommer kanske upp med tjabo efter helgen om det blir så.. mina släktingar orkar inte ta hand om chippen nu när han har brytit benet så han kanske måste vara på sjukhus och så får jag ta tjabo :D

Ha en kanon helg gumman!!! :D <3

2009-02-27 @ 10:04:25
URL: http://carholine.blogg.se/
Postat av: mamma

Nu är prinsessan wilma hemma hon ser lite tunn ut så nu ska hon få lite gott att äta cips å dip kan va gott tycker wilma

2009-02-27 @ 17:35:54
Postat av: Emma

Hahaha mamma hon började precis komma lite iform:D men ja lite chips skulle nog inte sitta fel antar jag wilma tycker:D ha en trevlig helg så hörs vi Kraam

2009-02-27 @ 18:41:22
URL: http://emmi08.blogg.se/
Postat av: caroline

haha

2009-02-28 @ 16:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0