Ombyggnad

Carro har fått en sån fin blogg av sin syster så nu ville jag oxå fixa en fin, är inte lätt och jag orkar inte me alla koder.. hehe , mkt som jag inte får att stämma, men lite färg har jag iaf fått på den :D men menyerna krånglar.. hmms...

Nått komiskt som hände idag var när vi skulle tvätta, vi hade ingen tid men vi trodde det va ledigt, sen såg jag helt plötsligt att det var några andra som skulle tvätt just den tiden.. hehe då hade vi satt igång två maskiner, vi fick avbryta dom och stoppa ner blöttvätt i tvättkorgen och sen sprang vi snabbt upp, viktor gick och berätta att de redan va tvättmedel i tvättmaskinerna och som tur var hade de ingen aning om att dom skulle tvätta så vi fick tvätt iaf, tur att jag såg det och tur att dom inte ville tvätta:)

Annars så e allt lungt, skolan nästan hela veckan, yes det va allt för mig ska klura lite mer på design på bloggen:)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym



Det blev himla fint tycker jag!! :D Bra gjort emma! Snart ses vi på vår prommis till skolan!! <3

2009-02-04 @ 08:05:29
URL: http://carholine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0