Fullbokat idag:)

jajamensan,sitter och dricker kaffe (mitt mörkrostatade, funkar nog bättre för magen faktiskt :D riktigt gott oxå!) och ska snart börja plugga, har haft föreläsning om genus och stress sen grupparbete, ikväll blir det kvällskurs har seminarium där så nu ska jag läsa det.. haha...annars e allt lungt här, i morron är det kårkväll så det ska bli kul, va längesen, november var sist jag var på sånt!  men nu e det tentaplugga  till den 20 feb,  ingen skola alls, bara i min andra kurs :D najs...  men får se hur det går nu när jag får sova längre på mornarna, har fått såna otäcka drömmar så fort viktor går:( inge kul alls...  hare gött gott folk kramis





Kommentarer
Postat av: Anonym

du får hjärtehjärna baka semlor med mig!! :D

2009-02-10 @ 21:53:03
URL: http://carholine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0