Fredag den 13

nä hittils har jag inte haft någon otur, tror inte riktigt på sånt där, peppar peppar ;D Stressplugget är i fullgång, salstenta om en vecka idag, åker till storstan över helgen så då blir det inge plugg.

igår tvätta jag mina vita addidasskor, dom va så jäkla skitiga, vart me på crosstävlingar och regninga dagar så jag har vägrat haft på mig dom nu när det är snö, för då ser dom ännu skitgare ut,  men har aldri vågat tvätta dom i maskinen för man vet ju aldri va som händer, men resultat blev ju Viiiiiiita skor:D  det kan jag rekomendera, inge jobbigt alls, tur att inga grannar såg bara ;D


synd att jag inte hade en förebild:S

Kommentarer
Postat av: caroline

hej älskling!!

fiiiina dina skor blev!! :)

Hoppas ni har de mys i stockholm!! Åre är sweet, inget bryet för mig jet, dock anton haha fast han har typ brytit handen på jobbet i natt :P



ha de gött hej! PUSSS

2009-02-14 @ 17:40:52
URL: http://carholine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0