Påsklov

Sista dagen i skolan idag till på Tisdag. lr vi har ingen riktigt lektion förrens nästa torsdag :) skönt, men hemmaplugg blir det. Idag har jag tagit mig till gymmet, himmla skönt att få röra sig, har under hela veckan haft småont i halsen och skippat gymmet men nu orkade jag inte längre vänta på att nån förkylning ska komma som inte kommer:P

Snart e det dax för mig och tjejorna att rida islandshästar som jag fick i födelsedagspresent, vi har tänkt att ta det nästa Lördag kommer bli himmla härligt, hoppas på fint väder då ;D


Har vart en riktig hästtjej  ett bra tag, här e en bild när jag va runt 10år å jag hade precis träffat hästtjejer på landet som jag fick följa med på en häst å vagn tur, så himmla go häst Elvira:)


Kommentarer
Postat av: Caroline

men ååååh så söt!! :D haha jag snart blir det islandshästa men dock tyvärr inte nästa helg var fullbokat men vi ska styra upp ett nytt datum efter påsk!! :D



Hoppas ni får en toppenmysig påsk ses om några dagar! :D <3

2009-04-08 @ 20:54:30
URL: http://carholine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0