Ett till

Hade tänkt att skriva å lägga in nån bild från helgen, eftersom att jag e sämst på att uppdatera nu, så det får bli ett till inlägg :)

Yes, helgen var  mysig å lugn, med grillning, tjejmidda hos mig lite bowling å en härlig dag i hemlingby, dessutom hann jag me att se en crosstävling:) Nu håller jag på med våran A- uppsats på dagarna, på fredag hade vi tänkt att ha den klar:)  ganska skönt att sitta hemma hos mig på dagarna å skriva mellan 10 å halv 4-4. Vakna i morse med halsont, ovanligt, men det är nog borta till i kväll brukar ju vara så :)

Hoppas det e gött med er :) Kraaams


Viktor grillar, å jaa det va sviiinkallt


Flickorna e hungriga å vill käka tacos:)


Förra Onsdagen när jag va på dammiddag var det en godisråtta i farten;DSluuut


Wilma ville vara me å visa upp sina rakade ben oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0