Det var Onsdag det!

Den här dagen har vart en intensiv dag med ståhej hela dagen lång:) Börja med att jag vakna pigg vid halv sju, kliver upp å bakar en kaka så mina kära gruppmedlemar som jag gör A-uppsats med ( = mina sötnosar här i Gävle;))  ska få nått gott :D sen bar det av till skolan för handledning som förvirra mer en va det gav, tror jag:S  hem till mig å fixa till lite med uppsatsen. Individuelltplugg hela kvällen + tvätt, sen fick vi oväntat besök av Viktors föräldrar, tur att jag hade bakat i morse:D  trevligt trevligt :D

å nu sitter jag här bloggar lite:) hihi kommit in i bloggperiod igen :D  tror det blir till att lägga sig å kika på lite tv i sovrummet:D

Natti natt


Haha jag lyckades med sockerkakan iaf, kanske inte så svårt men sist när jag gjorde fastna hela kakan



Pluggbord nr 1 under den här och förra veckan:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

om den va good :D

2009-04-23 @ 22:15:49
URL: http://carholine.blogg.se/
Postat av: Gabriella

åh va god den såg ut, i din grupp skulle jag vilja vara :P

2009-04-24 @ 08:37:23
URL: http://roxiessecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0