Det va Måndag det

Vakna i morse med ont i halsen å seg som bara den... sen blev det föreläsning, konstig en... sen plugg hemma å trött som en tok så jag fixa kaffe men sen kom jag på att mjölken va slut så det blev bara svart kaffe.. ingen favvo det.. nu under kvällen blev det en promenad med marie och carro såg tussisar å gick förbi strömvallen där Gävle spela hemma match:D mys mys.. mkt promenader blir det nu när våren har kommit, fram och tillbaka till skolan varje dag plus en kvällspromenad på en timme:D snacka om att våren borde vara som en hälsokick för kroppen :D


min äppelpaj som jag fixa i går

Tussis

Fint i mitt Gävle, kortet tog jag nyss på prommisen


Hahaha Carro in action;D hej hej

Kommentarer
Postat av: Caroline

hahahahahh så lutstig bild! :D

2009-04-07 @ 07:05:10
URL: http://carholine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0