Dammiddag:)

Det va roligt skit det :) en riktig show fick killarna ihop å va vi skratta åt dom:) en hel lyckad kväll men som gick lite för snabbt som vanligt när man har kul. Orka upp i morse halv 8 gjorde jag också för där väntades plugg men det va inte många minuter som vi va där... så nu blir det sova nån timme till och mer plugg :)  tänkte lägga upp lite bilder men det kommer fler sen... tokbilder det här ;D


Anna panna å jag

carro å jag

hehe marie å jag

Killarna har dukat upp fint åt flickorna

Linn marre å anna

Killarna spexar

spex på scenen

Ballongdansen;D  flickorna blev helt tokiga ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

mmm mycket naket ;) och mycket god mat !! haha härlig kväll härlig kväll!!

2009-04-16 @ 12:05:30
URL: http://carholine.blogg.se/
Postat av: murremeck

dags att uppdatera.. hehe har kollat bloggar 1000 gånger om dagen å ingen uppdaterar dem.. tåkigt liv ja har va=0P

2009-04-20 @ 21:11:17
Postat av: murremeck

dags att uppdatera.. hehe har kollat bloggar 1000 gånger om dagen å ingen uppdaterar dem.. tåkigt liv ja har va=0P

2009-04-20 @ 21:12:12
Postat av: Anonym

dags att uppdatera.. hehe har kollat bloggar 1000 gånger om dagen å ingen uppdaterar dem.. tåkigt liv ja har va=0P

2009-04-20 @ 21:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0