Nyklippt

Har vart och fixat till frisyren idag, underbart ställe vi var på, två urmysiga tjejer som äger stället! å billigt va det carro slinga med folie för 350.. å jag klippte slinga me folie och tonade för 760. Lite skillnad på pris mot andra ställen, sist i sthlm betala jag för slinga och klippa 1200.. å då såg man ingen skillnad.
Stället ligger på torget i Gävle, brevid indiska. Å det blidde toppen bra, fast jag har knappt nått hår kvar :P hihi

Igår va jag över till sätra till klasskompisarna, mkt trevligt. spela spel och sedan drog vi in till stan och billjarda lite!

Idag har marie gjort teoriprovet och klara det Såklart! hon e bra duktig min marie:)

Ikväll har jag och co ( Viktor, Henke, Anna och Oskar) blivit inbjudna på mat hos carro, för hon fyllde ju 20 igår:D
Ska bli himmlans trevligt!

Linda förklara ett ord, vi spela spel:)
  Carro och maria  hihi tavlan å Eva  billjard
Bilder från igår
hare gött heeej:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0