Trött på småfolk!

Jag och wilma va nyss ute på en promenad i regnet, vilka andra e för det första ute på ängen när det regnar mer än hundfolk? inte många, men jo 3 små ungar eller två rätt stora typ 10 år och en lite yngre. Inga vanliga ungar, eller kanske fel igen, har ingen aning men dom stod och sparka, jagade och kasta grejer på gässen och deras fyra ungar!!!
Förstår inte riktigt hur de tänker, jag gick emot dom så antingen var det jag som skrämde iväg dom, eller så var det wilma, tror mer på wilma, jag ser ju inte så farlig ut.. men iväg sprang dom skönt orka bråka, men arg va jag!



Dom små söta småsakerna


Wilma på playa la Akalla



Sötast I världen


Hoppitossan kommer upp var som helst!


Bilderna tog jag inte idag, för då bara regna det jöö, e från i måndags, då man kunde glassa i solen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0