tillbaka i stockholm

Har nu kommit hem efter en helg i Skellefteå:)  Har vart så där himmla lungt och trevligt ,riktigt kul.
Besökt massa platser i Norrland nu, vart på massa havsbad, Stora havsbadet i Piteå, tur med vädret har vi dessutom haft. Jag har även kört lite s60, fast mamma hade beställt nån liten ford, så det va najs:)

va nyss ute me wilma på ängen och det krylla av poliser och polisbussar, massa polishundar som sprang omkring och leta, hoppas det inte är nått barn som e borta eller att det hänt nått läskigt:S

I morgon börjar jag jobba, efter ett halvårs "ledighet".. Känns lite småtungt fast ändå rätt kul. Likabäst att lägga sig i hyfsad tid, blir till att kliva upp vid halv 6:S  Har riktigt ont i öronen efter flygningen, rät trist att det alltid blir så..
natti natt!



Jag och Daniel i Piteå



 


Byskehavsbad


 


Mamma å jag i Byske


Piteåhavsbad, Hejja på Sverige gjorde vi oxå hela dagen!!(men till vilken nytta?)


 


Finfina bilen:D


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0