sagt adjö till mina flickor

Igår blev det en mysig kväll i parken med lite klasskompisar, spela spel och kubb. Sen blev det både kex ost och lite vin:D Hitta ett riktigt mysigt ställe, men när solen gick ner blev det mygg:( 

       





Ikväll har jag och mina två kära vänner käkat middag på Berggrenska gården, en restaurang med uteservering. Är nog en av de mysigaste ställen jag varit och käkat så god mat på. För mig blev det lax och färskpotatis och till efterrätt kladdkaka med skogsbär, mums! Va lite sorgligt att säga adjö till dom. Anna träffar jag i morgon, men Carro stack hem nu på kvällen, fast vi har bestämt att vi ska ses i sthlm hur som helst!





   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0