mygg, mygg, mygg :(

Södra Gästrikland hade tydligen drabbats av mygginvation, jo tack det har jag märkt!
Har myggbett överallt på kroppen .. orka!
Har vart ute för mkt nu på kvällarna för det har ju vart så mysigt väder, enduortävlingen igår va ju hemsk, mygg överallt.

Nog om mygg, nu e det min tredje dag på sommarlovet. sover till 10 på dagarna och bara ligger och solar, himmlans mys. Börja läsa en bok igår också som heter skumtimmen, verkar himmlans bra! resten av dagen ska jag tvätta, städa och sola, sen kommer nog Linda över en stund. I kväll bär det av till Johanna i hofors på middag!
Idag e det en vecka kvar tills jag och mamma beger oss upp till Skellefteå och bror min :D  ska bli himmlans mys att träffa honom och tjejen hans:) spännande värre!


Viktor innan starten i endurotävlingen, kom tvåa  :D han e bra duktig min pojk!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0