Vårvärmen har kommit till Gävle

Idag kan man inte annat än va glad åt den härliga värmen:)
Solen har strålat hela dagen, idag kunde man värkligen njuta av värmen, tidigare har det blåst så man inte riktigt kunnat tyckt de e så skönt!

Till det stora idag, TENTAN. Jo kändes helt okej, bättre än förra. nu kan man bara gå och hoppas.
Imorgon börjar nästa delkurs, ekologi.
Viktor har iaf blivit bättre ingen blindtarmsinflamation iaf, skönt:)

Carro, Anna och jag har solat idag i bolognerskogen och käkat flurry med daim, mums!
nu ska jag snart laga till lite lax, sen blir det cykeltur på kvällen, gymmet lägger jag åt sidan en vecka till :D
haha det e så mkt mysigare att va ute nu!


      
       

Promenad me carro igår kväll, vårtecken i Gävle.




image25

min skola, från andra sidan Gavleån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0