trist söndag

Regn snö regn,  Aprilväder så det skriker om det.
Hur som helst, större delen av lördagen tillbringa jag i sommarstugan med mammsen och pappsen, å min vovve wilma som fyllde 6 år:) fick en gossekatt av mig, å hur gla blev hon inte då.. haha man blir så gla när vissa e så tacksamma:D
Undra när min hund ska bli "vuxen" .. men det e underbart att se henne ta små valpskutt;D
Sommarstugan ligger bara nån mil (om ens det) från den plats som Engla försvann ifrån. Jag hade förväntat mej att stöta på nån polisbil, men hela våran skog var en hel skallgång, det krylla av poliser , motorcyklar , fyrhjulingar  och tappra folk som gick i regnet och leta efter lilla Engla.  Håller alla mina tummar för Engla.

Idag då,  Vakna med ont i hjärtat  eller om det e lungorna lr nån muskel där, inge skoj känns som det kommer hålla i sig hela dagen idag:S  Ska slå mej ner i köket med en latte och börja plugga muskler, skelett, celler, organeller, ribosomer, nervceller, leder , olika rörelser och det mesta av det här ska vara på latin :P Yihu

image1   image3
 Wilma 8 Veckor                                                              Wilmsan 6 år :)


Ha en skön å trevlig Söndag, själv tänker ja inte gå utanför dörren:D

Kommentarer
Postat av: Lottis

Vad läskigt att stugan är så nära där Engla försvann! Så himla otäckte det där, hoppas de hittar henne snart!

2008-04-13 @ 14:27:41
URL: http://www.forever28.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0