skiiit hund e va jag har!

Min lilla princessa till hund är ju helt hopplös,
när jag kom ner i fredags fick hon massa ryck i skogen och blev en liten lortgris, upp å ner i lerdiken :S
 jaja det va ju inte så farligt, bara tvätta tassarna osv.
idag däremot när ja lät henne springa av sig, leta hon upp en äcklig hare som låg död i skogen å rulla sig i :S
Fy ni vill inte veta hur den där haren såg ut, så ja skippar det :) så nu e hon helbadad:)
Slipper ja längta efter den där skiten när ja sticker upp till Gävle idag!

  Odjuret


Min helg i sthlm har vart ganska intensiv, men trevlig. Träffade min Arbetskompis Torunn i Lördags. Vi tog en repa på söder, åå herregud va fint det e i sthlm, iaf på sommeren, uteserveringar överallt å det bara krylla av folk, härlig stämning så det skriker om det!
Fredagen tillbringa ja med Marie å Mia . Jag å marie  drog senare på kvällen ut på söder, till vårt schlagerdansgolv på Göta källare. trevlans.  Fast då undrade ja lite va folket var, rätt klent me folk,men ja antar att många hellre spendera tiden me sina nära å kära ute i nån park eller nått för det har ju vart en sommarhelg.



   Mosebacke


Nu e det packa, plugga och duscha som gäller sen bär det av mot norrland igen me sixten å carro :D.. hmms skulle gärna vara kvar här en vecka till. Men Gävle  duger så bra åt mej, diggar det som fan.

morsning korsning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0