Hej hopp:)

Nu har äntligen solen kommit fram igen:) skönt! vill bara ha lite varmare nu så det blir vår och massa vårkläder åker fram och vinterkläderna upp på vinden:D
I helgen kommer min Marie upp å hälsar på, det ska bli kul! paaaaarty på fredag!

Idag så har man vart i skolan halva dagen och pluggat massa muskler, när man pluggar muskler blir man mer motiverad att träna. förra veckan träna jag 4 gånger.. haha rekord. Har vart å tränat me mina små kompanjoner Carro å Anna idag, hur skönt som helst.

har en kryssning på G nu också men inte förens i slutet på maj. haha marie som har vart på mej och tvingat mej. men tror det kan bli skoj som bara den:D I A-Hytt dessutom:D wiie ska jag bo på en båt så ska jag bo fint:)

Ikväll blir det Desperate housewives kväll, från 8 till 10:)  Har dessutom lagat en sån go midda, spagetti med en ostsås med paprika och vitlök, mums;D att sån enkel mat kan bli så god, det e helschysst.



Vår fina vän Olle:)



image4  image5  image7  image8



Man kan ha grymt skoj i skolan;D men ibland blir det inte mkt vettigt gjort:)



Hare gött i solen  kram kram / Emzi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0