Händelserik helg:D

Så va en helg över igen då.. går bra snabbt, men denna helg har jag hunnit me massa skoj.
börja med fest på torsdag, forsatte med fest på fredagen och lördagen blev vi bjudna på mat hos Carro, sedan blev det en bowlingrunda:) hoho kan inte skryta med att jag e så där värst bra på det.
Idag, söndag gick vi och fika/ käka på fik i stan  och sedan for marie  hem till sthlm.
på kvällen blev ja sugen på cykeltur, så jag och Viktor åkte ut.
Vi skulle kika hur det såg ut på norr i Gävle, och sedan cykla lite i bolognerskogen men något gick snett..
Vi hamna långt ute i buschen den lilla genvägen ledde hos in i olika villaområden över järnvägar och motorvägar.
haha jadu sedan hamna vi vid statoil på väg mot valbo, inte alls vad vi trode att vi var.
Men fint väder så det var bara mysigt med en cykeltur på ca 1h å 30min :) slapp ja plugga oxå
fast cykelsadeln läcker vatten så ja va lagomt blöt och kall på rumpen:S mindre skoj.

I morgon blir det plugg hos Anna på Eskön ska bli mys:) Tenta på Onsdag, hmmms....
 

 
 




Nu ska ja kika på film:) hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0