Fredag:)

Trevligt med fredag och snart helg, men som student känns det som att alla dagar e likadana, plugg hur som helst. Förra tentan hade vi på en söndag, å nu e det tenta på G igen så då gäller det att plugga som satan så fort man får tid över. det blir mkt dåligt samvete kan ja ju säga:)
Vad händer i helgen då?
Ja, ikväll blir det nog en myskväll hemma, kika tv å äta gott:) för ja vill så gärna vara pigg i morgon, lördag.
inge skoj när lördagar försvinner, för att man e trött å bakis. Dessutom kommer mina kära föräldrar upp till landet, då måste man va pigg.
Lördag då, kanske ja får med mej min kära klasskompis  Emma ut på nått skoj! vore ju toppen!!!


nog om mej, har tänkt en hel del på det här som har hänt me lilla Engla som e försvunnen.. lite jobbigt :S
Hon bor bara nån km från min sommarstuga kunde likom lika gärna hänt mej ,jag går också på den vägen hon försvann ifrån. Polisen har vart inne i vår somarstuga, å letat. kommer kännas lite skumt om man kommer dit nu i helgen:S
Landet som har vart så tryggt, bara björnar som e läskiga där. aja man kanske måste tänka om....
Hoppas att Engla finns och mår bra och att hon kommer till rätta.

Ha en trevlig helg / EMZ

Kommentarer
Postat av: emma

sötboll!
läskigt det där med engla. :/

2008-04-13 @ 14:14:40
URL: http://pemmylina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0