Döööö Jävla gubbe

Usch å fy vilken idiot, Engla e hittad död och det är den jävla fula gubben från Torsåker.
Hur i helvet kan man, Torsåker e det stället  där jag tillbringat mina sommrar. Inte trodde ja att det fanns så störda männsikor där.. nää nu e jag grymt besviken, dessutom erkänner han nu att han har mördat en kvinna för 8 år sedan.. hur kan man gå runt å ha det på samvetet??? fast troligtvis har han inte något samvete.. usch va det här berör mig, när man vet precis vart det är, när det lika gärna kunde vara jag, lr någon kompis.
Nä usch å fy tycker så himla synd om  Englas familj och nära vänner till familjen.



Skabb gubben                            Lilla Engla                        Pernilla



vila i frid :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0