Tentaångest, sjukling och träning

Det nya året har börjat helt okej, tentaplugg till Lördagens tenta. Massor av sjukdomar ska jag lära mig, väldans intressant, konstigt nog finns inte motivationen där till 100%.
Vi har en sjukling här hemma, en liten Viggo som fått öroninflammation, han har haft hög feber å ont i öronen. Vi hoppas att denna antibiotikakur kommer fungera, den första gjorde inte ett smack. Vi ska även börja ge mat och välling utan mjölkprotein till Viggo då vi tror han har lite ont i magen. Han e så dålig på att käka så vi får alltid lura i honom mat. Läkaren har ordinerat 4 veckor utan mjölkprotein sen ska vi prova om det blir nån skillnad om han får mjölk igen.
Casper däremot är frisk, det va på tiden, hela hösten har han haft massa skumma sjukdomar. Casper har däremot fått babbelsjukan, som han snackar nu, även om han hittar på en massa ord så är han aldrig tyst när han är vaken. Om en månad blir vår Casper tre år, stor kille!!!
Jag har även vart duktig å börjat träna, I lördags köpte jag kort på friskis och jag har besökt friskis två gånger nu, spinning och skivstång. Skönt att röra kroppen igen det mår den fint av!
 
Idag har vi trötta barn båda slockna innan halv 7, får se hur denna natt blir:)
 
Här kommer lite bilder från jul :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas tentan gick bra! Låter som våra småttingar fått samma trista öronbesvär, Emma håller oxå på med andra antibiotikakuren. Nu är hon äntligen pigg igen. Galet att storasyskonen snart fyller 3! Stor kram!

Svar: Hej vännen, usch för öronbekymmer, hoppas dom håller sig friska nu! Lilla Emma har ju fyllt 1 oxå:) stora tjejen. Dom stora börjar ju bli riktigt stora nu, man hinner inte med:) dax att ses snart, hälsa familjen kram!
Emmi_08

2013-01-21 @ 20:10:51
Postat av: Johanna

Ja, verkligen dax att ses! Jobb för mig nu i helgen, men vi får höras snart igen! Hälsa du oxå! Kram

2013-01-25 @ 19:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0